Idiooootägare.. man blir så trött/ledsen

Lenis

Trådstartare
Råkar på ett par som är ute med sin staffe/pitbull/whatever-korsning igår. Den gör ett utfall mot min pojkvän som bara går rakt fram utan att ens ha tittat på den :eek: Men når inte. Vad gör då ägarna?

Säger de ifrån ordentligt?
Skäms de?

Nej. De säger till min pv att "Ja nu får han ingen mat ikväll, han vet att det blir så" och går vidare. :eek: Som om vi skulle tycka det var ok att bli attackerad då, och som om hunden kommer fatta.. Jag hoppas de ger hunden mat iaf och bara sa så för att på nåt sätt försöka visa att de faktiskt försöker uppfostra, men det kändes inte så.. Usch, det är ju så man baxnar.

Sv: Idiooootägare.. man blir så trött/ledsen

En del människor skall inte ha hund, så enkelt är det.

men stackars hund, vad tänker folk med!? ingen mat?
hoppas de bara sa så...

Det är när man läser eller hör om sånt här som man välkomnar idéerna om "körkort" på hund och strängare ägarregler..

Det är när man läser eller hör om sånt här som man välkomnar idéerna om "körkort" på hund och strängare ägarregler..

tycker enbart det vorre bättre med strängare regler!. jäkla nötter det finns

det är nog ägarna som inte skall ha nån mat!:smirk:

det är nog ägarna som inte skall ha nån mat!:smirk:

:D Lenis, kan du peka ut dem så stänger vi in dem i en liten yttepytte bur och visar upp dem för allmän beskådan med roliga skyltar, mata ej kampmänniskorna, de bits osv . :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 872
Senast: fixi
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 544
Senast: Sel
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 522
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka