Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians OT, men vad är det du behöver tjäle till, åka skridskor på havet?Mycket trevligt
Nu behöver jag bara lite extremkyla utan snö så det fryser till ordentligt *planerar projekt*
@athena_arabians OT, men vad är det du behöver tjäle till, åka skridskor på havet?
Här känns det som en extra lång, mörk och ishalkig höst. Vintern inföll en helg i november när vi plötsligt hade en halv meter snö och underbart sparkföre. Sen blev det höst igen.
Mera ljus, tack!
Äntligen! Vintersolstånd borde firas mer än någon annan högtid! (Tigerflickan planera redan för att det borde firas med iaf ett glas vin. )
Vintersolståndet.
Det vänder och dagarna blir längre och längre igen.
Kl 11.44 idag händer det!
Du har helt rätt, jag ska banne mig fira att sista nattskiftet för i år är avklarat och att ljuset vänder åter. Jag känner mig riktigt hednisk idag, fast blotandet får vara avklarat för i år, de tuppstackarna nackades i måndags.Äntligen! Vintersolstånd borde firas mer än någon annan högtid! (Tigerflickan planera redan för att det borde firas med iaf ett glas vin. )