Idag har jag

Meibla

Trådstartare
Vart världens elakaste matte enligt Mulle.

han fick vara hemma hos min mamma i nästan 6 timmar när jag åkte upp och hämtade sambon i Norrköping och han hade vart lugn! :eek:
eller ja.. efter 4,5 timme hade han börjat gnälla lite, men var långt ifrån lika jobbig som han är i vanliga fall.
Börjar fundera på om han är allvarligt sjuk, eller om det trots allt finns lite hopp om att få honom normal. :angel:

Nu är han ju iofs van vid att vara där när jag är i skolan, men då handlar det ju bara om max 2 timmar/gång.

Sen att han vart totalt tokig när jag kom hem igen är en helt annan femma, och nu vägrar han va nån annanstans än där jag är..

men i vilket fall så är jag riktigt stolt över honom :D

Sv: Idag har jag

Wow, vilka framsteg!

Du får klappa honom lite extra på det fina huvudet idag! :D

Sv: Idag har jag

Ja, det var verkligen framsteg, med tanke på att han senast igår gnällde som en idiot när jag va bort 30 min :crazy:

Förhoppningsvis så fortsätter det såhär :) Och han har fått mååånga klappar nu :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 757
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 268
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 303
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar