Idag har jag ridit MSV!!

J

Jenny_K

Ojsan hoppsan! Det blev MSV tillslut! Shabblade bort bytena, fråga mig inte varför, men det var helt och hållet jag. Hästarna var duktiga! Så resultatet i MSV B:3 blev 55.3% på den stora och 51.7% på den lilla. Inga höjdarpoäng ;) men jag gjorde det, jag GJORDE DET!! :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

Hur gick era MSV debuter??

MVH Jenny

Sv: Idag har jag ridit MSV!!

Kul! Vilket program ska du rida? Hoppas det går riktigt bra! jag blev helsugen, dels på att träna mer, delspå att prova igen! Har skjutit bra länge på detta....

Lycka till! Jenny

Start iMsV B:3 är planerat i oktober. Fast i helgen startar jag en LA:5 istället....

Mvh//LG

Senast ändrad:

okey! Kul! red oxå MSV B:3. Roligt pogram, det händer ju ngt hela tiden! Hoppas du vinner! :D

Vad kul! Grattis!
Det är ett ganska stort steg från LA till Msv så det är lätt att man drar sig och "harvar" lite extra länge i LA. Men det är skönt när man tagit mod till sig.
Man måste också rida programmen några gånger på tävling innan de sitter och man kan börja tänka på finliret.
Så tycker jag i alla fall, eller så är det jag som är extra trög. :smirk:

Har ridit EN MSV B och då fick jag 58%. Red en häst som egentligen är hopphäst. har i princip inte tävlat nån dressyr alls men gått 1,40 hoppning. Bytena på serpentinerna blev kanon, eller, ja, så bra dom kunde bli av oss två. Därimot tyckte pållen att det räckte efter det så i ena mellangaloppen började hon bocka och sen fick jag inte stopp på det försen på kortsidan, vilket resulterade i en två och en nolla. :p

Menmen, lär röja evigheter tills jag rider MSV igen. :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 900
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
6 004
Senast: gul_zebra
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 012
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka