Idag blev min hund BIS-1a!

movi

Trådstartare
Var i Örebro i dag och ställde ut,1a gången som veteran!

Och det slutade så bra det bara kunde..

Hon blev BIS-1a i Veteranklassen!

Kan lägga upp lite bilder morgon
En gammal bild på min vovve!
16410132.jpg

Sv: Idag blev min hund BIS-1a!

Jätte stort grattis till dig och vovvan som måste ha skött sig fint eftersom det gick så bra :)

Vad kul! Jag skulle ha stannat kvar och kollat! Härligt att din fina tjej gick så bra :) Kanske ställa på ngn officiell nu också?

Och om du tröttnar på din pussiga tjej tar jag henne gärna, det vet du ;)
Kul att ses också, hoppas det blir fler gånger! :laugh:

Nämen, grattis! Vi åkte direkt efter att valpen blivit utskickad från BIS-ringen, men det var trevligt att träffa dig! :)

Jag tackar!

Är i chock..fattade ingenting när jag rattade hem bilen,satt nog bara och log mest hela tiden,vilken härlig känsla!

Det var kul att träffa några från Buke också,apocalypsze,falukorw!

Och du vet falukorw,att nån riesen får du inte av mig,du kan få hålla henne ibland..
Men jag tar gärna en dvärg av dig..

Kul att det gick så bra för er!!!
Grattis:laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 918
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 341
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10