Idag blev jag MORMOR

A

Annika_38

Ville bara berätta det! En flicka på 3750 g, ska heta Emmy, och är bara sååå söt!
Var lite fundersam i början, men nu är jag superglad!
Imorgon ska jag åka och köpa ROSA kläder;)
Annika, 41 år, mormor:)

Sv: Idag blev jag MORMOR

Tja, varför inte blått, eller gult, eller orange, eller grönt, eller rutigt....?

Annika: grattis!

Tack!
Ja du, får se vad jag hittar. Utbudet är ju väldigt annorlunda mot när jag själv sist blev mamma (1996);). Men rosa är ju väldigt gulligt:)

Ville bara berätta det! En flicka på 3750 g, ska heta Emmy, och är bara sååå söt!
Var lite fundersam i början, men nu är jag superglad!
Imorgon ska jag åka och köpa ROSA kläder;)
Annika, 41 år, mormor:)

Ett bamsegrattis ! :laugh:
Hoppas du hittar något riktigt fint. Borde ju finnas x:a mkt att välja på nu när det är juletid.;)

Ett bamsegrattis ! :laugh:
Hoppas du hittar något riktigt fint. Borde ju finnas x:a mkt att välja på nu när det är juletid.;)

Tack! Ja, men kanske mellandagsrean erbjuder mer! Ska bli kul att handla nu när jag äntligen vet vad det blev!

Kanske, tycker nog att vi alla gör våra val, oavsett kön.
Kan tycka att det är mycket gnäll på en del kvinnor med te.x låg lön som ej valt att utbilda sig....

Samtidigt finns det män med obefintlig utbildning som lyckas ta betalt för sina arbetsinsater ändå.

GRATTIS :bump: :bump:

Köp vilka kläder du vill tycker jag :D

(Hoppas inte denna tråden utvecklas till en feministtråd nu :crazy:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 598
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag pratade med läkaren igår och pratade om massa saker som jag hade skrivit som jag fick tips från några här. Och kanske inte blev att...
2
Svar
34
· Visningar
2 196
Senast: sorbifolia
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
Katthälsa Usch, imorgon ska min fina vän opereras :(. Han har 8 tänder kvar och nu är det alltså dags för att dom ska väck dom också (dvs alla de...
2
Svar
24
· Visningar
2 680
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024