Sv: I morgon fortsätter min hästmardröm
Dömer och dömer. Tycker du själv att TS situation nu "är" densamma mot den hon uppgav i sitt första inlägg???
Tror du att hennes häst mår bra och tror du den skulle fara illa eller ens må sämre hos Niexhen eller någon liknande person?
Hur tror du TS ekonomi ser ut om några månader med denna häst, bättre eller sämre?
Hur tror du säljläget på hästen är om några månader, bättre eller sämre?
Hur tror du hästen mår då?
Hur tror du TS mår då?
Du får gärna tycka att jag är egoistisk om du vill
*kl*
Diskussionen handlar ju knappast om destruktiva förhållanden eller vem som skulle stanna/gå. Det handlar om TS påstådda "akuta" situation som inte var så akut. Personligen tyckte jag väldigt synd om TS när tråden startades. Nu tycker jag mest synd om hästen.
Jag utgår också från den här tråden och visst är det fascinerande hur olika folk tolkar TS? Väldigt många dömer för att de inte får den reaktion de vill ha på sina fina råd och erbjudanden. Det kallar jag egoism.
Dömer och dömer. Tycker du själv att TS situation nu "är" densamma mot den hon uppgav i sitt första inlägg???
Tror du att hennes häst mår bra och tror du den skulle fara illa eller ens må sämre hos Niexhen eller någon liknande person?
Hur tror du TS ekonomi ser ut om några månader med denna häst, bättre eller sämre?
Hur tror du säljläget på hästen är om några månader, bättre eller sämre?
Hur tror du hästen mår då?
Hur tror du TS mår då?
Du får gärna tycka att jag är egoistisk om du vill
*kl*
Diskussionen handlar ju knappast om destruktiva förhållanden eller vem som skulle stanna/gå. Det handlar om TS påstådda "akuta" situation som inte var så akut. Personligen tyckte jag väldigt synd om TS när tråden startades. Nu tycker jag mest synd om hästen.