Sv: I morgon fortsätter min hästmardröm
Bra. Då kan vi skippa den diskussionen!
Ja du är lyckligt lottad, din poäng har gått fram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du är lyckligt lottad, din poäng har gått fram.
Jag har inte skrivit så. Det har du tolkat. Du som tolkar rätt här inne jämfört med oss andra så kan jag säga att nu tolkade du fel.
Det var det seabaz skrev ja, att det var ansvarslöst av TS att hamna i en sån sits med sin häst. Nu upprepar jag mig, läs tråden själv istället.
N
Vi kan väl vara överens om att ett pass i nuläget är viktigare än att ha en ev. självriskbelopp i madrassen?
Det var det seabaz skrev ja, att det var ansvarslöst av TS att hamna i en sån sits med sin häst. Nu upprepar jag mig, läs tråden själv istället.
---
Fel av mig, inte seabaz ordval. Ber om ursäkt för det.
Och jag tycker det är viktigare att ha ett pass så man kan få sin häst behandlad utan att senare bli åtalad??
Viktigare än att hästen faktiskt blir behandlad? Då blir du väl åtalad för djurplågeri istället om du inte väljer att avliva oavsett hur stor eller liten skadan är.
Viktigare än att hästen faktiskt blir behandlad? Då blir du väl åtalad för djurplågeri istället om du inte väljer att avliva oavsett hur stor eller liten skadan är.
Är kontentan av allt detta verkligen att TS inte kommer "kunna" göra sig av men hästen för att hon inte vill skänka bort den, inte vill avliva den och för att hon ska ha pengar till akut avlivning om det händer något?