Sv: I morgon fortsätter min hästmardröm
Jag fattar inte hur folk har mage att sitta och klaga på någon som är i den situationen som TS är, hon försöker ju lösa det för sjutton. Jag förstår också att hon lämnade tråden, så jäkla typiskt Buke att hålla på såhär
TS: Hoppas att allt löser sig!
*kl*
Nu måste jag protestera mot den hätska stämningen i tråden. Skärp er för 17! Jag vet personligen precis hur det känns att sitta med en häst som "ingen vill ha" med kass ekonomi och känna sig hopplöst fast. MAN SKÄNKER INTE BORT SIN HÄST EFTER 5MIN DISKUSSION PÅ ETT INTERNETFORUM!! Att "ni" har mage att kalla TS otacksam för att hon väljer att avvakta är jävligt fräckt. Hon har själv skrivit flera gånger att hon har fått tips via PM som hon följer upp så alldeles uppenbart gör hon ju något.
Jag skulle också ha lämnat tråden, en massa främlingar som säger åt vad man ska göra och sedan förolämpar en när man inte genast lyder = buke från sin allra värsta sida.
*sur som ättika*
Jag fattar inte hur folk har mage att sitta och klaga på någon som är i den situationen som TS är, hon försöker ju lösa det för sjutton. Jag förstår också att hon lämnade tråden, så jäkla typiskt Buke att hålla på såhär
TS: Hoppas att allt löser sig!