I lands problem

Den typen av armstöd fungerar dåligt för mitt soffbruk :) (ofta liggandes läsandes bok) men de är bra om man vill kunna balansera saker på armstöden.

Jag håller med föregående :) Ektorps armstöd är väldigt behagliga.

Ektorps är sköna men har börjat få ont iryggen av min. Och iaf de gamla är grymt tunga
Vi kommer byta till sambons skinngrupp när han hämtat hit det sista av sina möbler.
Men provsitt och testa olika sätt att sitta.
Jag kan ju tycka de flesta är sköna i början men om man sitter en stund känner man ju att de kanske inte är optimala

Jag instämmer om soffa och med risk för att upprepa (yes, jag är så hemsk att jag inte orkar läsa hela tråden idag) så om du hemskt gärna vill ha en träningsmaskin av något slag, kolla begagnat. Facebook har lokala sökes/skänkes-grupper tex. Själv har jag haft både motionscykel och roddmaskin - sjukt tråkiga bägge två och användes aldrig, men jag har inte gett ett öre för någondera.
Annars kommer man långt med en helt vanlig yogamatta också om man vill träna hemma :)

Jag tycker det viktigaste är att provsitta soffan! Ska du köpa online utan att provsitta så kolla för guds skull om du kan hitta lite recensioner, så du inte råkar köper en medeltidssoffa eller saccosäck utan att veta om det :)

Sen brukar jag kolla att soffan inte ligger helt an mot golvet, det är så himla bökigt att dammsuga under den då. När jag bodde i lägenhet hade jag pälsängrar vilket inte var en så rolig kombo tillsammans med en låg soffa, så jag kanske är lite skadad på den punkten.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
784
Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 276
Senast: hollypolly
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
615
Senast: Åsa A
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
365
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama