Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I a f om man är nykär.En perfekt soffa kan man kurs ihop sej i under en filt, somna mitt i en film och vakna utvilad i på morgonen. Din ser ut att kunna uppfylla dessa kriterier.
Det var det som var planenEn perfekt soffa kan man kurs ihop sej i under en filt, somna mitt i en film och vakna utvilad i på morgonen. Din ser ut att kunna uppfylla dessa kriterier.
Behöver någon att vara kär i! Blev en kall hand i söndags. Men men saker går vidare.I a f om man är nykär.
Nu kommer nästa I lands problem, jag funderar om jag ska ha röda kuddar och röd filt eller gula?
Lila hade jag inte tänkt på alls, tack nu blev det 33% svårare!Lila tycker jag och en filt i rödlila.
Annars är grått och turkost fint ihop!
Lila hade jag inte tänkt på alls, tack nu blev det 33% svårare!
De var snygga!Så lite!
Här har du jättefina plädar som håller i en evighet:
https://frapp.se/textilier/filtar-k..._content=317&gclid=CICV5bqTsdICFRhnGQod-d0CDA
Och alla färgerna är vackra!
Jag har valt mellan lila och turkost till det grå i mitt vardagsrum. Nu fick det bli turkost, mest av en slump.Lila tycker jag och en filt i rödlila.
Annars är grått och turkost fint ihop!
Jag måste tänka på den färgen också, för det fins så få saker i majestic blueJag har valt mellan lila och turkost till det grå i mitt vardagsrum. Nu fick det bli turkost, mest av en slump.
du kan sicka ett pmHej! Det finns en hemsida där folk skänker bort möbler, TV m.m. Vet ej om jag får skriva ut hemsidan här?
Nu kommer nästa I lands problem, jag funderar om jag ska ha röda kuddar och röd filt eller gula?
har en tavla som är blå/gråHar du hunnit "få upp" några andra färger i rummet? Jag tycker nog också lila eller turkost men har du tex rött överkast kanske man ska fortsätta med lite rött jag tycker det är snyggt med mönster så behöver ju kanske inte vara helröd/lila/turkos kudde utan kanske en kudde med rött mönster eller så
har en tavla som är blå/grå