Men herregud. Stackars stackars Hyacinthen. Hoppas din medicin hjälper lite nu iaf. Och snart är helvetet över.Och: jag storbölade och spydde i papperskorgen. Heja mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud. Stackars stackars Hyacinthen. Hoppas din medicin hjälper lite nu iaf. Och snart är helvetet över.Och: jag storbölade och spydde i papperskorgen. Heja mig!
Jag tror han skrev ut ondansetron. Gullig vän på Apoteket nu och hämtar ut.
BRA!!
Om det var Ondansetron du fick - köp hem sånt man blir lös i magen av. Typ medicin, inte katrinplommon. Den stoppade upp hela mitt magsystem och jag fick jätteont i magen natten innan julafton, trodde jag fått ett gallstensanfall Var beredd! Den är känd för att göra just detta.
Men herregud. Stackars stackars Hyacinthen. Hoppas din medicin hjälper lite nu iaf. Och snart är helvetet över.
Jag har ätit 7 centimeter baguette med citronpeppar
GRATTIS!! Nu hoppas vi på att det vänder!
åh vad härligt!!! Vilken lycka!!!Jag har ätit 7 centimeter baguette med citronpeppar
Rapport till alla som troget följer mina kräkningsäventyr:
Sovit 01.30-06.30 utan att kräkas (tjohooo) och nu tagit nytt piller i hopp om livet. Är gladare än på veckor och troligen hög efter gårdagens baguette med citronpeppar. Mår illa, men hanterbart.
Yoghurt med hallonsylt, och den STANNAR KVAR!!! Jag mår illa som en gnu men ack så glad.
Att må illa är himmelriket jämfört med att kräkas galla. Varm mat tänker jag inte ge mig på, men kan jag äta mackor, yoghurt och sushi är jag nöjd...
Kan man kombinera ondansetron och Lergigan Comp månne? Tänker om jag kanske blir piggare då.
Jag vet att mina handledare på gynkursen brukade ge hyperemesispatienterna en kombo ibland, men kan för lite om det för att säga ngt definitivt om att det är ok hehe. Är det supersvårt att få en tid till gynekolog? Om inte så boka!! Barnmorskor enl min erfarenhet brukar vara lite mer försiktiga i sina rekommendationer.Yoghurt med hallonsylt, och den STANNAR KVAR!!! Jag mår illa som en gnu men ack så glad.
Att må illa är himmelriket jämfört med att kräkas galla. Varm mat tänker jag inte ge mig på, men kan jag äta mackor, yoghurt och sushi är jag nöjd...
Kan man kombinera ondansetron och Lergigan Comp månne? Tänker om jag kanske blir piggare då.
Jag vet att mina handledare på gynkursen brukade ge hyperemesispatienterna en kombo ibland, men kan för lite om det för att säga ngt definitivt om att det är ok hehe. Är det supersvårt att få en tid till gynekolog? Om inte så boka!! Barnmorskor enl min erfarenhet brukar vara lite mer försiktiga i sina rekommendationer.
Vet faktiskt inte, fråga läkaren! Jag tycker å andra sidan att det på ett sätt är skönt att sova bort illamåendet, hade man kunnat hade de gärna fått söva mig och väcka mig i juli...
telefontid?Säkert inte svårt att få tid, men det är svårt för mig att ta mig dit... jag har sådan hemsk foglossning och ligamentsmärtor att jag går så lite som möjligt och då med två kryckor i snigeltempo.
Tycker jag med, men måste klara av att ta hand om BARNET och VALPEN när partner jobbar em/kväll.
Har jag drömt detta eller gick du hos Mamma mia? Jag bor långt från söder (men jobbar där så har bm där) men skickar mina frågor till bm och så tar hon upp dem med läkaren de dagar de är där. Om de inte kan svara direkt så kan man få en telefontid.
Japp, Mama Mia på Götgatan. De är suveräna tycker jag trots allt.
Jag kan maila och fråga, tanken hade inte ens slagit mig.
De är fantastiska! Min bm Lotta måste vara den bästa i världshistorien, jag är lite hemligt kär i henne! https://www.qx.se/livsstil/livet/11955/mammornas-vardagshjaltar/
Men fråga din bm, annars fixar de telefontider också.