Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara praktiskt ibland, hantverkare har sina sidor.Jag har aldrig förstått det här med att folk som inte är utbildade och inte kan tillräckligt ändå skall snickra hemma.
Det finns hantverkare som har som yrke att snickra faktiskt.
Jag har aldrig förstått det här med att folk som inte är utbildade och inte kan tillräckligt ändå skall snickra hemma.
Det finns hantverkare som har som yrke att snickra faktiskt.
Jag har aldrig förstått det här med att folk som inte är utbildade och inte kan tillräckligt ändå skall snickra hemma.
Absolut.Fast tycker man att det är kul så kan man väl gott få försöka?
Ja precis. Jag kan måla och tapetsera och tycker det är roligt annars skulle jag aldrig göra det. Dock har vi några vänner i min lilla by som har fått för sig att helrenovera sitt hus men det ser för taskigt ut eftersom de inte har erforderliga kunskaper. Snacka om att förstöra ett i grunden fint hantverk.Det finns hantverkare som har som yrke att snickra faktiskt.
Fast tycker man att det är kul så kan man väl gott få försöka? Och lära sig lite på köpet? Vi skulle absolut inte ha råd att anlita hantverkare för varje liten sak som ska göras här hemma om vi vill ha det gjort i en inte allt för avlägsen framtid. (Även om vi har haft hantverkare hemma fler gånger än jag kan räkna på fingrarna det senaste året)
Men där så handlar det ju om intresse.Vill man ändå ge sig på att göra sådant man inte kan, så finns ju risken att det blir dyrköpt - i monetära termer, eller kostsamt för trivseln i hemmet när ingen mår bra med det man håller på med.