Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma som mig då! Jag tycker också en anses tråkig men själv tycker jag att jag hade det braJag var en snäll tonåring!
Hade häst och det intresset gjorde ju att jag hellre var i stallet än på fester.Jag kände oftare att jag borde festa än vad jag faktiskt ville. Så jag festade kanske 1 ggr per år och drack inte alkohol fören typ 18-års ålder. Ingen rökning heller.
Var (är) dock långsint så kunde sitta och tjura på mitt rum om någon orätt hade skett.
Ibland kan jag känna att det är lite tråkigt att ha varit så snäll, för jag har liksom inga galna historier? Jag har bara historier om när hästen gjorde olika saker typ.
Exemplarisk!Lite spinoff på tonårs-klädtråden, hur var du som tonåring?
Samma som mig då! Jag tycker också en anses tråkig men själv tycker jag att jag hade det bra
Ja, tänker på min mamma måste haft ett gäng gråa hårTotallt vidrig! En stor fördel att inte vilja ha barn, min mamma hade inte så himla roligt alla gånger
Jag var en snäll tonåring!
Hade häst och det intresset gjorde ju att jag hellre var i stallet än på fester.Jag kände oftare att jag borde festa än vad jag faktiskt ville. Så jag festade kanske 1 ggr per år och drack inte alkohol fören typ 18-års ålder. Ingen rökning heller.
Var (är) dock långsint så kunde sitta och tjura på mitt rum om någon orätt hade skett.
Ibland kan jag känna att det är lite tråkigt att ha varit så snäll, för jag har liksom inga galna historier? Jag har bara historier om när hästen gjorde olika saker typ.