Hur var det med sockret i gräset?

axel

Trådstartare
Visst var det så att det skiljer sig på dag o natt.

Spelar solen roll i det hela?

Är det farligast innan Midsommar?

Vitklövret som exploderade förra sommaren-var det farligt för Fångpotentiella hästar?

Många frågor blev det, hoppas nu på svar från de kunniga.
 
Sv: Hur var det med sockret i gräset?

*puttar*

Stallkatten är nyfiken..
 
Sv: Hur var det med sockret i gräset?

axel skrev:
Visst var det så att det skiljer sig på dag o natt.

Spelar solen roll i det hela?

Är det farligast innan Midsommar?

Vitklövret som exploderade förra sommaren-var det farligt för Fångpotentiella hästar?

Många frågor blev det, hoppas nu på svar från de kunniga.


Använd sökfunktionen så kommer det upp en del om detta. Står både under fång, glukos, stärkelse, gräs..

Detta är ett stort område som är komplicerat och intressant.

Det skiljer dag och natt, nattetid är gräset lugnare, solen spelar roll, graderna spelar roll, längden på grässtråt spelar roll, det är lika "farligt" hela säsongen, även var sort skiljer sig åt.

På nätet kan man söka på "safe grass" eller "laminatis" så kommer det upp en hel del.
Armanda tror jag nicket är har skrivit mycket om detta h*n är i mina ögon Bukes gräsgud..
 
Sv: Hur var det med sockret i gräset?

sissu skrev:
Använd sökfunktionen så kommer det upp en del om detta. Står både under fång, glukos, stärkelse, gräs..
Armanda tror jag nicket är har skrivit mycket om detta h*n är i mina ögon Bukes gräsgud..

Sök på nicket armada...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 165
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp