Hur vanligt...

Tramptass

Trådstartare
...är det att ett g-test först inte visar något, någon minut senare syns ett svagt streck i positiv-rutan, strecket är kvar några minuter och sedan försvinner det igen.

Min spontana reaktion till min kompis som råkade ut för detta var "tänk inte ens på det testet, köp ett nytt och gör om" (testet var från rfsu om det har ngn betydelse)

Sv: Hur vanligt...

Jag har aldrig hört om ngt liknande och då har jag ändå läst en hel del bland alla graviditetstest på familjeliv. Skulle tro att det är ovanligt och att hon ska precis som du säger, köpa nytt och testa igen.

Sv: Hur vanligt...

Vad visade testet efter angiven tid? Ofta är det väldigt svårt att få till ett plus om man inte är gravid eftersom det krävs hormoner som man inte har i vanliga fall. men att testa igen verkar vettigt.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 717
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 224
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 320
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar