Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På min brors bröllop, för drygt 13 år sedan. Vi var ungefär de enda singlarna, och trots att jag efter en nyss havererad romans bestämt mig för att vara singel lääänge så blev det som det blev. Och det blev bra.hur träffade ni er partner?
Men det sägs att man hittar när man inte letar.
Så för att få lite hopp om ett framtida stabilt förhållande undrar jag nu som rubriken lyder, hur träffade ni er partner?
Yes! Jag är bullmamma på hans jobb. När jag ringer brukar de skrika "bullar!!!!" i bakgrunden. Jag ser det som ett tecken på att jag lyckats med mina bakverk
I skogen intill ett flygfält. Jag red förbi och där stod han och var söt och jag bytte en ridlektion mot en flyglektion. 17 år senare och många lektioner senare är han fortfarande min man
Men det sägs att man hittar när man inte letar. Och jag försöker låta bli att göra det, ett förhållande är INTE meningen med livet. Men det är snart 4 år sedan jag hade ett vettigt förhållande och ja... När alla vänner skaffar familj en efter en blir man liksom väldigt ensam kvar...