Sv: Hur träffade ni er partner?
Jag träffade min fästman på "Klacken" i Stockholm hösten 2010. Vi spelade airsoft och jag började av en slump prata med hans lagkamrat och när vi stod där så kom Markus fram tillsammans med en annan lagkamrat. Han hade mörka skyddsglasögon, keps, piercing i läppen och en fantastiskt snygg bössa
Han var ouppnåelig för någon som mig, tänkte jag. Han skrämde mig lite med sin hårda attityd och sina korta, smått dryga svar men han var så ruggigt fin..
Tog tillslut mod till mig och vågade adda honom på Facebook, be om hans MSN och sedan, efter mycket grubblande, fråga om han kanske ville ses och kolla på film någon gång.
På nyårsafton 2010 frågade jag chans på honom och han sa ja. I mars 2011 adressändrade jag och i november 2013 gav han mig en ring
Jag kommer aldrig ångra att jag tog mod till mig och vågade fråga.
Vi är olika men ändå lika. Vi delar syn på hur hemmet ska se ut och sådant "viktigt" men han är den vuxna och lugna av oss två. Jag är rätt barnslig och har väldigt hetsigt humör som han av oklar anledning står ut med. Kanske är det lussebullarna som jag mutar honom med..
Summa summarum, vi träffades när vi sköt folk för skojs skull i skogen