MissFideli
Trådstartare
Jag vet inte hur. Nätdejting är inte min grej har jag kommit fram till. Jag sållar för hårt. Men nu har idéerna tagit slut. Finns det några singelaktiviteter i Stockholm? Alltså för enbart singlar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inga tips för Sthlm... Men, leta lite förutsättningslöst, sådär... Personen som står bakom dig i kön på ICA, kan ju vara den!!!
Jag som är singel men inte gillar nätdejting tar också gärna emot tips. Angående att ragga i vardagen på Ica är jag fundersam. Jag pratar ofta med folk spontant - men det känns inte bra att därifrån fråga om personen vill ta en fika med mig. Det har hänt att killar gjort så och jag har inte kännt mig bekväm. Som att personen var för desperat.
Så hur gör man när man raggar i vardagen.
ICA kön kanske var ett dåligt exempel Men: var aktiv, rör dig ute bland folk! Behöver inte tvunget vara krogen! Gå kurser, delta i aktiviteter, gå på gruppträningar, föreläsningar m mMen om man ska börja spontanragga i kön på ICA lär det ju bli en del jobbiga lägen där det visar sig att objektet ej är singel.. dessutom.. hur lyfter man ens frågan i kön?
Han en kompis som är lite i samma läge som TS (också i Stockholm), där nätdejting inte känns helt rätt, så jag tar också gärna emot tips om det finns några singelaktiviteter i stan
Sådär tänker jag också. Alla känner någon som i sin tur känner någon. Även om killen man flirtat med inte är tillgänglig så kanske hans lillebror är, eller någon av hans kompisar.Varje ny bekantskap har ju, i sin tur, en bekantskapskrets o där kanske finns nån intressant?
Ja tror inte man hittar rätt så länge man "vet vad man vill ha" drömmarnas man finns bara i drömmarna.