Hur stora boxar har ni?

Sv: Hur stora boxar har ni?

Mina fyra boxar är 16kvm, 4*4 hästarna är mellan 150-170.
håller på och bygger en fölningsbox som blir nästan 32kvm :bump:

tillägger: "Självklart" kan pållarna titta ut inne i stallet (ska även göra så tre boxar får öppningsbara fönster utåt), har inga galler så de kan kela/klia varandra (dock är väggarna emmellan 150 så de kan knappast ta sig över). dock blir det galler till fölningsboxen då "pedofilen" står bredvid :D

Senast ändrad:

jag har 4 boxar som är 9 kvadratmeter vardera...passar utmärkt till mina hästar som är 154 å 167 cm höga(inga grova jättar precis!)

Min nordsvensk på 155 cm bor i en 25 kvadratmeter stor box. Det är stort, men lättmockat o hon kan ligga hur hon vill. Det är egentlige en fölbox, o hon ska ju faktiskt föla om nåt år.. :angel:

våra boxar är 12.25 kvm (3.5x3.5), och i dom står för tillfället ett dräktigt cponnysto o en cponnyvalack.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Lavinia
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 718
Senast: Tualma
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 110
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 776
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama