Hur skulle ni reagera...

Sv: Hur skulle ni reagera...

KL:
13 25/35: BIG NO,NO!!!
17/25: Varför inte om det är en vettig kille?
17/35: Skulle inte uppskatta- Jag är 34 själv o 17- åringar är väldigt små i mina ögon. De kan inte ha mkt gemensamt...

Jag har en dotter som är 16 och både hon och jag undrar vad det är för fel på alla dessa 30-40 åringar som stöter på henne. :crazy:

För det är en hel hög som flåsande rännt efter henne var hon än gått i sommar. Sjukt.

hej hej... Kan bara svara för mig själv i detta läget...
Jag och nuvarande sambon träffades när jag var 16 och han 29.
mamma blev väl lite smått galen, men accepterade det ganska snabbt. Jag själv har alltid umgåts med äldre och sambon hade jag kännt i drygt 1år innan det "sprakade" till... :D

Jag är nu 20, och "gubben" 33. Vi bor på gård, har en son på 15mån och har varit sambo sen "nyförälskelsen..."

så det kan gå...

MEN!! JAG får fnatt när lillsyrran kommer dragandes med sin kille (hon är 15 och han 19)!! :eek:
Jag tycker att han är gammal mm.
Men då får man bara kommentaren:
-men titta på dig själv, va!!
och då kan man inte mer än att orden till sig och vara tyst... *dock muttrandes*

Man har ju ett helt annat utbyte av varandra när båda är i samma tid i livet. Båda har gått ut skolan (grundskola, gymnasie) och antagligen flyttat hemifrån. Man kommer in på samma ställen på krogen och annat som har med intressen att göra.
Det jag gjorde när jag var 18 tycker jag kanske inte är lika roligt idag men det kanske bara är jag.

:confused: Jag älskar krogen, grabben avskyr krogen.

Det hade inte hjälpt mig ett jäkla dugg att vara 26 istället för 20.

Varför i hela jäkla fridens namn måste man ha samma intressen!?

Jag kommer nog få problem att hitta en kille som delar mina intressen, eftersom det är mode, smink, skönhet och balett.

Stackars människa. Kom ut ur din bubbla!

:confused: Jag älskar krogen, grabben avskyr krogen.

Det hade inte hjälpt mig ett jäkla dugg att vara 26 istället för 20.

Varför i hela jäkla fridens namn måste man ha samma intressen!?

Jag kommer nog få problem att hitta en kille som delar mina intressen, eftersom det är mode, smink, skönhet och balett.

Stackars människa. Kom ut ur din bubbla!

Jaja... Givetvis behöver man inte ha samma intressen men jag ycker det är ganska kul att göra saker med min sambo.

Varför är det synd om mig? Möjligtvis att det blir synd om min eventuella dotter som har en mamma som helst ser att hon umgås med folk i hennes ålder. Men hur det är synd om mig har jag svårt att se...

KL:
13 25/35: BIG NO,NO!!!
17/25: Varför inte om det är en vettig kille?
17/35: Skulle inte uppskatta- Jag är 34 själv o 17- åringar är väldigt små i mina ögon. De kan inte ha mkt gemensamt...

Precis min åsikt!!:bow: Där klargjorde du mycket av trådens diskussioner tror jag, eftersom åldrarna i ursprungsinlägget var lite väl spridda...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 276
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 592
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 221
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Igår fick min 13 åriga dotters medryttarponny somna in. Han var inte akut sjuk eller så men ägarna hade flyttat och kunde inte ta honom...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: Kicki081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama