Hur skulle ni reagera????

Sv: Hur skulle ni reagera????

för mig spelar det ingen roll vad pesonen gett, gjort osv. Man gör inte saker med andras hästar utan att fråga om lov. Varken rida, låna sadlar m.m utan att fråga om lov.

Att sedan hästen fått en morotsbit hade jag inte blivit så arg för, men nästa gång hade det kunnat vara något annat som personen gett till hästen, så därför hade jag talat om för personen vad jag ansåg om det hela. Men jävlar vad arg jag hade blivit om någon hade stoppat i hästen andra grejer, medicin m.m utan min tillåtelse. :mad:

Jag hade inte gått i taket för hästen dog inte.. Hade bara sagt att nästa gång ring mig innan bara vill inte att ni ger saker till min häst utan att fråga..

Sen hade jag lullat vidare i min takt=)

Man gör ingenting med en annans häst utan att fråga.

Jag hade blivit vansinig om den personen hade behandlar min häst, det spelar ingen roll om om det inte är biverkningar eller ej, hon har inte tillåtelse att behandla en annan häst bara för att hon tycker det.

Hade jag velat behandla min häste så hade jag gjort det.

Tycker din kompis har all rätt att vara arg:mad:

jag skulle bli vansinnig asså.
man stoppar inte i nån annans djur utan å fråga!!!!!

Jag hade blivit väldigt upprörd.
Om man ens funderar på att medicinera någons häst måste det ju ha gått så långt att man redan tidigare ringt en veterinär och informerat ägaren om att något inte står rätt till :confused:

Självklart tar man kontakt med ägaren först :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 524
Senast: mackan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 230
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder, hur snabbt kan man orsaka inflammationer/hältor på häst efter försäljning? Hästen såldes och ska lite mer än en...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 671
Senast: Kingsland89
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 732
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka