wtf
Trådstartare
Jag jobbar natt och sover rätt ofta hos mina föräldrar (de bor på orten jag jobbar). Jag kommer hem strax efter 7 och min pappa tar ut min hund + deras vid 8 tiden.
Hundarna går ut en första runda runt huset på morgonen (vid 6 ca) och efter det tycker min hund att han har gått färdigt!
Här börjar vårat problem, för när Tintin har gått och lagt sig igen och när pappa ropar på honom så kommer han inte. Pappa får då gå och hämta honom och ofta så protesterar Tintin genom att hota/morra
.
Idag skulle pappa ta honom i halsbandet varpå hunden hugger efter honom!!

Det är bara pappa som är drabbad, resten av oss (mig, husse och "mormor") har inga problem med att få hunden att gå ut utan att morra.
Jag har ingen aning om var jag ska börja nysta i det här problemet... hjälp?
Hundarna går ut en första runda runt huset på morgonen (vid 6 ca) och efter det tycker min hund att han har gått färdigt!
Här börjar vårat problem, för när Tintin har gått och lagt sig igen och när pappa ropar på honom så kommer han inte. Pappa får då gå och hämta honom och ofta så protesterar Tintin genom att hota/morra
Idag skulle pappa ta honom i halsbandet varpå hunden hugger efter honom!!
Det är bara pappa som är drabbad, resten av oss (mig, husse och "mormor") har inga problem med att få hunden att gå ut utan att morra.
Jag har ingen aning om var jag ska börja nysta i det här problemet... hjälp?