Kan säga så här trotts kavajen och byxorna så slänger sig inte tjejerna på någon som förstår sig på lite astrofysik!Alltså nam nam nam Jag försöker hitta en sådan karl med en extraordinär insida och rikt inre liv. Går det bra? Nej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan säga så här trotts kavajen och byxorna så slänger sig inte tjejerna på någon som förstår sig på lite astrofysik!Alltså nam nam nam Jag försöker hitta en sådan karl med en extraordinär insida och rikt inre liv. Går det bra? Nej.
Såhär får man gärna dyka upp på dejt med mig! Ja, minus bröstnäsduken kanske och en mindre skitnödig uppsyn. Övernattnings-bagen är såklart med på dejt med mig Det där han har i handen är också såklart till mig.
Jag håller med, minus näsduken och "jag luktar något dåligt" minen så är det här right up my alley!Såhär får man gärna dyka upp på dejt med mig! Ja, minus bröstnäsduken kanske och en mindre skitnödig uppsyn. Övernattnings-bagen är såklart med på dejt med mig Det där han har i handen är också såklart till mig.
Jag ska försöka att inte se skitnödig ut
Vad är "det lilla extra" i beskrivningen?
Jag håller med, minus näsduken och "jag luktar något dåligt" minen så är det här right up my alley!
Precis så. Bröstnäsduken känns lite "much", det kan man ha på bröllop eller mer uppstyrda middagar. Elegans trots att det är avslappnat och simpelt, det gillar jag! Koftor som den nedan är också en favorit. Snyggt med benvitt och marinblått ihop också.
Alltså nam nam nam Jag försöker hitta en sådan karl med en extraordinär insida och rikt inre liv. Går det bra? Nej.
Den där skulle jag gå en omväg runt för att inte råka spilla på den perfekta tröjan.
Precis så. Bröstnäsduken känns lite "much", det kan man ha på bröllop eller mer uppstyrda middagar. Elegans trots att det är avslappnat och simpelt, det gillar jag! Koftor som den nedan är också en favorit. Snyggt med benvitt och marinblått ihop också.
Snyggt , men ser ut som att jag skulle dö av värmeslag av att bära en sån inomhus. Går alltid i t-shirt på jobbet
Den där skulle jag gå en omväg runt för att inte råka spilla på den perfekta tröjan.
En man som ställer den frågan skulle nog inte fånga mitt intresse
För mig är det hållning, självförtroende, intellekt jag dras till. Sen är det väl så att jag dras till män som har en naturlig känsla för stil. Som inte är ängsliga av sig helt enkelt.
Men alltså mainstreem ekonom med loafers eller sportig "fräsch" kille är nog inget för mig
Jag gillar mest bohemer, som hänger på krogen och typ läser en bok. Gärna lite lätt nedgångna, icke trendkänsliga men med en naturligt shavig nedgången greve-stil. Där är jag fast
Ja det är en nackdel. Min nuvarande dejt är en vandrande kamin så det är sällan jag får se honom i sina fina koftor
Mina vänner brukar tycka "mina män" ser ut som hobos