Hur ska en man klä sig ?

Såhär får man gärna dyka upp på dejt med mig! Ja, minus bröstnäsduken kanske och en mindre skitnödig uppsyn. Övernattnings-bagen är såklart med på dejt med mig :angel: Det där han har i handen är också såklart till mig.

7088cd9aa36e38f4681a96bd6e9e5126.jpg

Såhär får man gärna dyka upp på dejt med mig! Ja, minus bröstnäsduken kanske och en mindre skitnödig uppsyn. Övernattnings-bagen är såklart med på dejt med mig :angel: Det där han har i handen är också såklart till mig.

7088cd9aa36e38f4681a96bd6e9e5126.jpg

Haha, du är rolig du :rofl:
Jag ska försöka att inte se skitnödig ut ;)
Det såg snyggt ut. Kanske ska se hur det skulle se ut på mig.

Jag gillar inte fåfänga killar, står gärna för det själv. Jag har bara träffat killar med dyra klockor som har massor av lån och vill styla. Då gillar jag bättre en sportklocka. Gärna Nikeskor. Helst inte finskor. Inte för att jag tycker det är fult, men bär själv inte finskor och dyra smycken.

Sammantaget gillar jag nog enkelt och inte för uppklätt. Rutig skjorta, skägg, hästsvans är snyggt! Vit tshirt och jeans är också snyggt! Luddigt svar känner jag :)
PS, är själv inget modelejon precis och skulle nog själv inte få något sådant på fall :D

Jag håller med, minus näsduken och "jag luktar något dåligt" minen så är det här right up my alley!

:rofl:

Precis så. Bröstnäsduken känns lite "much", det kan man ha på bröllop eller mer uppstyrda middagar. Elegans trots att det är avslappnat och simpelt, det gillar jag! Koftor som den nedan är också en favorit. Snyggt med benvitt och marinblått ihop också.

16da741ae912cf76693852ca025f781d.jpg

:rofl:

Precis så. Bröstnäsduken känns lite "much", det kan man ha på bröllop eller mer uppstyrda middagar. Elegans trots att det är avslappnat och simpelt, det gillar jag! Koftor som den nedan är också en favorit. Snyggt med benvitt och marinblått ihop också.

16da741ae912cf76693852ca025f781d.jpg

Snyggt , men ser ut som att jag skulle dö av värmeslag av att bära en sån inomhus :D. Går alltid i t-shirt på jobbet

Han var rätt lik mig faktiskt. Typ samma hårfärg och glasögon. Fast han är snyggare.

Jag tycker att min make är absolut snyggast i välsittande jeans och hoodie eller eventuellt kavaj :D men han är ju bekväm i sina jeans och hoodies så det påverkar väl. Mammas kusin är ju otroligt snygg i sina kostymer och han verkar trivas i dem då jag nog aldrig ser honom i annat.

Ska jag titta 2 ggr måste personen nog ha något som sticker ut lite. En färg som är lite ovanlig t.ex så man noterar personen från första början och sen välsittande kläder i en stil som personen verkar bekväm med.

Jag tycker att kläder ska spegla bärarens personlighet, sen får väl en del justeras efter jobb eventuella klädkod, men jag kollar hundra gånger hellre på någon med lite mer stil oavsett om den rockig, frilufsig, vintage eller surfstil än någon väldigt slätstruken.

Tyvärr lever jag inte som jag lär;(
Jag är galet tråkigt klädd! Jag hatar att köpa kläder.

En man som ställer den frågan skulle nog inte fånga mitt intresse ;)
För mig är det hållning, självförtroende, intellekt jag dras till. Sen är det väl så att jag dras till män som har en naturlig känsla för stil. Som inte är ängsliga av sig helt enkelt.
Men alltså mainstreem ekonom med loafers eller sportig "fräsch" kille är nog inget för mig :rofl:
Jag gillar mest bohemer, som hänger på krogen och typ läser en bok. Gärna lite lätt nedgångna, icke trendkänsliga men med en naturligt shavig nedgången greve-stil. Där är jag fast ;)

Mina vänner brukar tycka "mina män" ser ut som hobos :D

Vad gillar du själv för stil? :) Kolla lite Pinterest eller nåt och härma, huvudsaken är att du trivs i det och känner dig fin!

Själv gillar jag inte alls när det är för prydligt och perfekt :)

Mina vänner brukar tycka "mina män" ser ut som hobos :D

Det gjorde min första pojkvän. En riktig hippie :angel: Själv gick jag all in på pennkjol och knut på huvudet på den tiden så folk tyckte att vi var ett väldigt udda par. Min andra pojkvän var musiker med axellångt mörkbrunt hår och läderpaj. Det är på sistone jag börjat fastna för skjortisar.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 857
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 561
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 674
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar