Hur ska en man klä sig ?

Ett tips är att kolla outfits på typ pinterest eller liknande. Bilder i mängder och så kan du testa ngt liknande som du tycker ser snyggt ut.

Du märker ju förövrigt bara här hur olka folk ser på kläder. Bättre att du hittar ngt du själv gillar än att du klär dig för att försöka locka ngn annan..

Men generellt kommer man långt med helt och rent och bra passform :)

Man visslar på sin enhörning som flyger än hem såklart!

Nä, man får tvätta dom! Jag har mina vita sneakers ute på klubb ibland och då får man tvätta dom dagen efter. Ofta räcker det med att torka av sulan och kanske gnugga lite med en svamp. Men en klubbkväll kräver heltvätt.

Alltså, har man en enhörning får man klä sig hur som helst och komma hem med mig ändå! :love:

Haha, det låter så himla besvärligt! Jag inser snabbt och lätt att jag är tvättäkta lantlolla och aldrig skulle orka svira på stan längre. Tvätta skor är i min bok någonting man gör när de luktar, inte när de är smutsiga. :angel:

Men ja, till @Hero , pinterest och be om hjälp i butiken! Förklara att du vill testa något nytt, personalen finns ju där för att hjälpa dig.

Alltså, har man en enhörning får man klä sig hur som helst och komma hem med mig ändå! :love:

Haha, det låter så himla besvärligt! Jag inser snabbt och lätt att jag är tvättäkta lantlolla och aldrig skulle orka svira på stan längre. Tvätta skor är i min bok någonting man gör när de luktar, inte när de är smutsiga. :angel:

Det är mycket jobb med vita skor :nailbiting: Förstår folk som väljer bort det. Och man får svira på stan som lantlolla utan vita skor också ;)

Jaha jag kanske missat det. Trodde han var ''normal fit''.
Men åsikten står dock kvar! Hellre tight fit än loose fit:D

8uZOptF.jpg

Jag gillar nog också tight fit :) . Borde man väl kunna ha även om man är smal?

Dock vet jag inte om jag är så förtjust i jätteslimmade jeans.

8uZOptF.jpg

Nej det där ser ju sjukt bra ut. Jag älskar verkligen när det är ''lätt och ledigt'' men ändå så rätt.
Jeans är klurigt, tycker super slimmade kan vara snygga, men då måste personen ha trimmade ben. Annars är det bättre med lite lösare, sen är ju lösare bekvämare också.
Dock avskyr jag de alltför vida.
Bild jeansen är helt ok, men inte vidare:)

JA absolut kan du ha tight fit även som pinnsmal. Men det är inte att rekomendera om man är överviktig, då är straight eller loose fit bättre.

Fast om det är du på bilden är du inte värst smal, gym fit skulle jag säga

JA absolut kan du ha tight fit även som pinnsmal. Men det är inte att rekomendera om man är överviktig, då är straight eller loose fit bättre
Trist inställning - om en trivs i tighta kläder så ska en ju ha det oavsett kroppsform :confused: Alla som är överviktiga vill liksom inte vara hänvisade till tält, förväntas skyla sig eller helt enkelt inte kunna ha vilka kläder en vill/får på sig.

8uZOptF.jpg

Min man har typ samma kroppstyp, något rundare kanske. Har man den kroppstypen så kan man klä sig i ungefär vad som helst och det ser fortfarande bra ut (i min åsikt i alla fall), allt från hobo till kostym :laugh:. Vad tycker du själv är snyggt?

Min man har typ samma kroppstyp, något rundare kanske. Har man den kroppstypen så kan man klä sig i ungefär vad som helst och det ser fortfarande bra ut, allt från hobo till kostym :laugh:. Vad tycker du själv är snyggt?

Haha, ja det är ju det. Så när jag haft smakråd med mig så tycker dom allt ser snyggt ut. Det är ju inte så mkt till hjälp :). Oj, jag funderar på jeans och kavaj. Men sen är frågan vad man ska ha under , färger osv. Eller är det ute ?

Fast det var väl lite onödigt. Finns massor med andra användare som frågar samma sak utan att få höra "googla".
Nej inte onödigt alls. En bekant började klä sig så himla snyggt och han berättade att han använde den tjänsten. Han är jättenöjd! Han är i liknande ålder som @Hero och hade också fastnat lite i sitt klädval med t-shirt och jeans.

Trist inställning - om en trivs i tighta kläder så ska en ju ha det oavsett kroppsform :confused: Alla som är överviktiga vill liksom inte vara hänvisade till tält, förväntas skyla sig eller helt enkelt inte kunna ha vilka kläder en vill/får på sig.
Nej självklart ska man ha det som är bekvämast om man går efter det.
Dock utseendemässigt tycker jag inte överviktiga kroppsformer passar i tightfit.

8uZOptF.jpg

Fast det du har tyckte jag var snyggt! Enkelt och ser vårdat ut! Lite svart kanske till sommaren, men byt vit tshirt och blå jeans då! Håller med om att superslimmade jeans på killar inte är en hit.

Nej inte onödigt alls. En bekant började klä sig så himla snyggt och han berättade att han använde den tjänsten. Han är jättenöjd! Han är i liknande ålder som @Hero och hade också fastnat lite i sitt klädval med t-shirt och jeans.

Låter dyrt ? Känns som att det inte ska behövas en tjänst för att få lite variation i klädstilen?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 857
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 561
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 674
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar