Jag är också fascinerad av hur diskmaskinen kan gå så mycket. Vi är 3 personer i hushållet, varav 2 kobbar hemifrån mycket, och alla lagar mat (alltså använder spis och/eller ugn, inte bara micra rester) minst en gång i veckan, och jag skulle tro att vår maskin går kanske varannan dag?
Det förekommer en del handdisk också i parallellt iofs, som t.ex. kaffekoppar och köksverktyg som inte går så bra i diskmaskin
Gällande tid - tja, jag jobbar hemifrån, men så lång tid tar det väl inte? 15-30 minut per måltid, (mindre om rester såklart), och är det något som tar längre tid så kör man ju andra sysslor parallellt, som att hänga tvätt, dammsuga osv..
Har iofs inga barn, djur och bor i lägenhet, så det ger mig väl mer tid
Det förekommer en del handdisk också i parallellt iofs, som t.ex. kaffekoppar och köksverktyg som inte går så bra i diskmaskin
Gällande tid - tja, jag jobbar hemifrån, men så lång tid tar det väl inte? 15-30 minut per måltid, (mindre om rester såklart), och är det något som tar längre tid så kör man ju andra sysslor parallellt, som att hänga tvätt, dammsuga osv..
Har iofs inga barn, djur och bor i lägenhet, så det ger mig väl mer tid