Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En husse med slädhund , 70 cm hög unghund, som får noll motion, förutom när han rymmer..
Går inga promenader alls, hunden skiter inne ,överallt ligger gammalhundskit, och husse är full varje dag, så full att han inte kan prata och ta hand om sig själv.
Hästnyheter Jag får känslan av att det handlar om att fly kraven som ställs på unga människor idag? Det är tufft i skolan, tufft med kompisar, tufft...
Kropp & Själ Jag försökte mig på heatless curls igår men alltså det går inte! Jag känner mig så värdelös så fort jag ska försöka göra något med mitt...
Juridik & Ekonomi En snabb överslagsräkning tyder i mitt fall på att avkastning är helt onödigt. Jag klarar mig utan vidare på 50-60 miljoner resten av...
Hästmänniskan Om man ger halm måste man ju veta om det är mindre energi än det är i höet, annars är det ju värdelöst att ge. Man måste även kompensera...