hur nitar man fast en glappande sko tillfälligt

I

immabelle

Snälla, kan någon förklara för mig hur jag knabbar fast en glappande sko provisoriskt till hovis kommer på måndag? Ska man slå niten neråt liksom så den får "tag" /fäste i hovväggen, eller bara rakt in där den "kommer ifrån"?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: hur nitar man fast en glappande sko tillfälligt

Ja eller hur. Blir bara så osäker på allt som kan gå fel... Tack. Hade inte sinnesnärvaro just när jag ringde hovslagaren att fråga ordentligt...

Sv: hur nitar man fast en glappande sko tillfälligt

Jag spikade fast den igår. Nu sitter den bättre. Rätt kul att lära sig kunna göra sådana saker. Hoppas det inte påverkar henne på något sätt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 636
Senast: Enya
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 557
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 582
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar