Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bor i stan och räknar de i samma trappa och vissa som bor i den andra trappan som jag regelbundet träffar på i garaget/soprummet/mataffären eftersom vi verkar ha liknande tidtabell. När det gäller vänner/släkt så brukar jag räkna att de som bor inom ca 100 meters radie är grannar.
Vi bor utanför byn, och vi räknar andra gårdar utanför byn som grannar. Däremot känns inte de som bor inne i byn som våra grannar. Fast å andra sidan beror det ju på sammanhang också. Hade jag stött på någon från byn inne i stan och jag skulle presentera dem för någon hade jag nog ändå sagt att de var våra grannar.
Hästnyheter Ingen ryttare är en ö.
Engagerade hästägare är en stor förklaring till att hoppryttaren Henrik von Eckermann har toppat världsrankningen...
Hästhantering När jag började träna för min nuvarande tränare så pratade hon om hur viktigt det var att hästen frustrerade under passet. Som ett slags...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.