Hur mycket väger era föl??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare missapril
  • Startdatum Startdatum
M

missapril

Jag tycker att det skulle vara intressant att veta vad era föl väger... Nu har man ju inte våg hemma men man kanske har vägt på djursjukhus/spannmålsvåg etc. Mitt föl, en paint, född 26 april 2008 vägde igår 167 kg(bara muskler)...
Kolla min sida om ni vill se hur han ser ut:
www.123minsida.se/painthorses

Sv: Hur mycket väger era föl??

Min kille som är född 2 maj 08 vägde vid 6 veckor 111 kg. nu när han är lite mer än 8 veckor skulle jag tippa på hans vikt runt 130 å lite till. han ser dock inte så tung ut för de mesta e bara ben =)

21724297.jpg

Sv: Hur mycket väger era föl??

Vår äldsta fölunge vägde 83 kg på våg när han var 3 v. Skulle gissa att han väger mellan 180-200 kg just nu som drygt 3 månader gammal.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 088
Senast: __sofia__
·
M
Avel Ok, nu blir det en kluring. Ska försöka reda ut så gott jag kan men det blir nog lite långt Har ett sto f-2005. Hon har varit utlånad...
2
Svar
34
· Visningar
5 390
Senast: Digbil
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 092
Senast: sorbifolia
·
Islandshäst Jag satt och läste på uppdateringstråden och började fundera på vad era hästar väger? var upp på Wången för ett par helger sedan och...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 238
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka