Sv: Hur mycket sex har ni egentligen
Ett glas...? Men frågan är väl hur långt får du åka för ett ligg?
Ett glas...? Men frågan är väl hur långt får du åka för ett ligg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, det var lite kluddigt formulerat också ser jag. Det går att tolka det som att det är ett reproduktionsproblem i Japan och inte generellt. Samtidigt är det den enda konsekvensen som nämns, det andra är orsaker. Dvs är det är egentligen stressen och inte sexbristen som torde anses vara samhällsfarlig.
Men herregud. Folk får väl ligga så mkt lr lite de vill utan att behöva få dåligt samvete bara för att normen säger nått annat. Sluta be om ursäkt ni som gör det! Det gör mig himla irriterad. Vill man inte skaffa barn be inte om ursäkt för det. Vill man inte ligga 5,vaddetnuva ggr/vecka så be inte om ursäkt för det. Vi lever väl bara en gång. Världen är redan på tok för överbefolkad. Tkr de som inte skaffar barn är rent av kloka. Åldrande befolkning... Ja man får väl göra det bästa när man sitter där i rullstolen. Jag kommer knappast att få nån pension. Inte med denhär takten iaf. Men orkar jag bry mig om det? Nej man får klara sig ändå hur värden nu blir om femtio år vet ingen.
Och just därför att vi bara lever en gång tycker i alla fall jag att vi människor ska göra det bästa av den gången.Men herregud. Folk får väl ligga så mkt lr lite de vill utan att behöva få dåligt samvete bara för att normen säger nått annat. Sluta be om ursäkt ni som gör det! Det gör mig himla irriterad. Vill man inte skaffa barn be inte om ursäkt för det. Vill man inte ligga 5,vaddetnuva ggr/vecka så be inte om ursäkt för det. Vi lever väl bara en gång.