Prata för dig själv.Men vi tycker om dig ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prata för dig själv.Men vi tycker om dig ändå
Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ?
Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det skiljer 16 år mellan oss jag blir 31 i år och killen 47 i år , åldern har ingen betydelse !
Jag blir 30 i år och min sambo blir 24. Tycker inte det märks av mer än när jag får åldersnoja och känner mig som en stofil medan hon är ung och fräsch med livet framför sig
Äh, det är väl fint att ha en gubb-vän? (Säg det bara inte till honom, då kanske han )Ni ska bara veta hur kul det känns nu att de är inte bara jag som har gammal kille
Fast det är ju hon som är liten har vi ju konstaterat!
Jag är äldre än min sambo, hela 17 dagar
Det här är jag redan nu orolig för! Hoppas att vi är ekonomiskt oberoende när den tiden kommer Tråkigt om han ska behöva vänta 13 år på att jag ska bli tillräckligt gammal! Då hinner man ju inte med många pensionärsbussresor ihop!7 år har vi mellan oss och nu mitt i livet märks det inte alls men det kommer väl sen när han går i pension.
Äh, det är väl fint att ha en gubb-vän? (Säg det bara inte till honom, då kanske han )
Jag är 29 och han är 42.
What?! Jag trodde att han var max 35 ju, så fräsch som han ser ut . Men framförallt matchar ni ju varandra som hand i handske på alla sätt och vis .