Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är inte äldre, det är du som är yngre?Inte alls, jag är yngre.
Han är inte äldre, det är du som är yngre?![]()
Det skiljer 2 månader mellan oss.Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ?
Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det skiljer 16 år mellan oss jag blir 31 i år och killen 47 i år , åldern har ingen betydelse !
Det gjorde min mamma. De fick barn. Inte helsyskon till mig alltså.Jag tycker att i vissa sammanhang kan åldern ha betydelse.
Jag är 39
Om jag skulle vilja ha barn så skulle jag inte välja någon som är tex 16 år äldre. Eftersom då skulle han vara 55.
Såna saker.
Sen kan personer kännas yngre eller äldre som personer.
Jag fyller 52 i sommar och min karl fyller 64. Har oftast haft 5-10 år äldre karlar utom när jag hade min 30-årskris och skaffade en toyboy som var nio år yngre.Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ?
Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det skiljer 16 år mellan oss jag blir 31 i år och killen 47 i år , åldern har ingen betydelse !
Nä, hur mycket äldre partnern är, i rubriken i alla fall?Exaktts efterfrågar ju hur mycket äldre man är. Jag får inte vara meeeeed
![]()
Fan. Jag är obildbar och inte läskunnig.Nä, hur mycket äldre partnern är, i rubriken i alla fall?
Fan. Jag är obildbar och inte läskunnig.
Är det bara på grund av mitt kön? Vavavava? FeministMen vi tycker om dig ändå![]()
![]()
Är det bara på grund av mitt kön? Vavavava? Feminist![]()
Va?Fan. Jag är obildbar och inte läskunnig.