Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ?
Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det skiljer 16 år mellan oss jag blir 31 i år och killen 47 i år , åldern har ingen betydelse !
11 års åldersskillnad. Inget varken vi eller omgivningen tänker på eller lägger märke till direkt ofta. Tror det har mycket att göra med att hela min umgängeskrets har väldigt stor spridning i ålder, så en "gamling" mer eller mindre har inte gjort någon skillnad för mig![]()
Gamling var det ja![]()
Gamling var det ja![]()
Jo men han ska ju orka.Män kan väl få barn när de är 55?? Hör ju om 70åringar som gör sina betydligt yngre fruar gravida.
Min man är 1 år och 4 månader yngre! Jag 25 och han 24.Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ?
Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det skiljer 16 år mellan oss jag blir 31 i år och killen 47 i år , åldern har ingen betydelse !
Nu är jag singel, men som mest har det skilt 14 år i åldersskillnad för mig, och då var det han som var yngre. Vi hade jättekul ihop och hade jättebra sex, men i slutändan fallerade det pga åldersskillnaden.
Jag ska inga barn ha, så det har inte med det att göra.Jag tror att det beror på var i livet man är. Jag är 38 och klar med barn och han med.
Jag ska inga barn ha, så det har inte med det att göra.![]()
Just nu har jag ingen, men när jag hade var han 7 år äldre. Tror jag föredrar lite äldre, för de är oftast lite mognare/vuxnare än sina yngre motsvarigheter.![]()