Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, de ska naturligtsvis kunna vara lite barnsliga ibland, men det får inte va överdrivet. Jag försöker hitta någon som är lite som mig själv, kan va rätt barnslig ibland, men seriös och allvarlig också.Jo dom är vuxnare och mognare de märker jag bara på min , visst barnasinet har han kvar och har lyckats få in mig på andra spår !som han har sagt tex ut och rid med dig , mys med hästarna , åk nu till falsterbo horse show fast vi har haft semester samtidigt nästan så han har fått ge mig en spark där bak för jag själv tvekar
Jo, de ska naturligtsvis kunna vara lite barnsliga ibland, men det får inte va överdrivet. Jag försöker hitta någon som är lite som mig själv, kan va rätt barnslig ibland, men seriös och allvarlig också.![]()
Precis, lite svårt att hitta dom bara. Hittade en jag tyckte verkade vara vettig, men det visade sig att han var lite för barnslig för min smak.. men men skam för den som ger sig.Nej de får ju inte va de då är dom bara jobbiga , där ska vara allt i ett i dom helst med![]()
Precis, lite svårt att hitta dom bara. Hittade en jag tyckte verkade vara vettig, men det visade sig att han var lite för barnslig för min smak.. men men skam för den som ger sig.![]()
Förvisso sägs det att kärlek inte har någon ålder.Ja dom är svåra att hitta ibland , men jag hade tur denna gången (min lillebror parade ihop oss) ! Jag tyckte han va för gammal för mig i början men när tiden går så tänker jag inte på de längre![]()
Haha de är som min mamma och hennes kille hon blir ju 52 och han blir 41 , så undra vem av dom som känner sig ung . Jag brukar säga till mamma att hon är 25 +Min man är 11 år äldre än mig och det är väldigt kul att han fyller 50 innan jag fyller 40...Det får mig att känna mig rätt ung!
I övrigt så har jag hittills inte upptäckt något som skulle vara ett problem med våran åldersskillnad. Skulle möjligtvis vara att vi inte har sett samma julkalendrar men det känns som ett extremt litet problem...
![]()
Nej och de är ju sant ! men det är rätt skönt att läsa att de är många fler som har äldre partner och inte bara jag fast de har kännts så !Förvisso sägs det att kärlek inte har någon ålder.![]()
Jo men han ska ju orka.
När ungen är 15 är han 70. Tråkigt att förlora sin pappa då,
Men det är bara min åsikt,
Som frågan lyder hur mycket äldre är er kille/tjej än ni själva i förhållandet ?
Jag skämms inte övet vårt förhållande fast det skiljer 16 år mellan oss jag blir 31 i år och killen 47 i år , åldern har ingen betydelse !
Vem jag sagt att 50/åringen inte får ha barn? Jag säger bara att jag hade valt en yngre man,Ser hur du tänker men jag tycker det är ett väldigt förenklat sätt att se det på. Ingen vet hur länge man lever eller när man blir sjuk och "gammal", och en 70 åring kan vara en hundra ggr bättre pappa än en 30 åring.... Jag hade iaf mycket heller haft en gammal pappa än en ung stolle som inte tog hand om mig. När vem som helst får yngla av sig oavsett hur olämpliga och, ursäkta uttrycket, fucked up de är känns det båda ologiskt och orimligt att en 50 åring ej ska få ha barn enbart pga åldern. En 70 åring i dag är inte en gammal man!
Visst det är sorgligt att förlora sina föräldrar tidigt men du har ingen som helst garanti för att den 20 år gamla pappan inte dör innan han blir 30.
Livet är skört och oförutsägbart. Kvalitet före kvantitet.![]()