Hur muskla främre delen av ryggen?

Sv: Hur muskla främre delen av ryggen?

Läs mitt exempel igen på min häst. Går det verkligen att hitta en sadel med de marginalerna för i så fall skulle jag köpa den på stört?
 
Sv: Hur muskla främre delen av ryggen?

Jag kan självklart inte uttala mig om din häst, jag har varken sett den eller är sadelmakare för den delen. Jag har bara bidragit i tråden med att kontra med din åsikt att det skulle vara vardagsmat att måsta byta sadel en gång i veckan, och förklarat varför det inte är särskilt vanligt att så behövs, om man har en bra sadelmakare som vet vad den pysslar med. Jag har haft både köttbullar, smala och omusklade, samt unghästar och jag känner inte igen ditt problem. Men : Istället för att bli defensiv för att jag inte delar din åsikt, så kanske du bara kan förlika dig med att jag kontrat med andra möjligheter, och sen kanske vi kan nöja oss med faktumet att vi har två separata spår, med två skilda scenarios och möjligheter?
 
Sv: Hur muskla främre delen av ryggen?

Jag har än så länge inte lyckats hitta en sadelmakare som kan lösa de problemen jag har haft och då har jag varit i kontakt med en hel del. Du anser att problemet inte exciterar men det gör det. Jag säger som tidigare, var glad över det.
 

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 069
Senast: lillamy73
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 107
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag är mitt uppe i en grym separationsångest. Jag har en dressyrsadel som jag verkligen trivs med, men som nu inte passar hästen längre...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: Aureola
·
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 435
Senast: Supersalt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp