Sv: Den eviga sadelinpassningen
Letar! Både efter K2 och en Jessica. Problemet är att jag ledsnat lite på att köpa på vinst och förlust och letar modeller jag kan prova inom radien av ca 1 mils restid så att jag kan packa ihop hästen för att prova. Jag har dammsugit både mina och mina närmastes hästkontakter men inte fått några fler napp på sistone. Men även om jag tvivlar ibland så fortsätter jag leta....
Jag hade först Crown Jessica till min unghäst som är helt platt, mkt bred och spikrak i ryggen (obefintlig manke). I samband med att han växte ur den så skaffade jag en K2 i W (mot XW). Jag misstänker dock att han säkert kommer att bredda ur den också så småningom så att då behöver en XW.
Så K2 tycker jag absolut att du ska prova om du inte redan gjort det!
Letar! Både efter K2 och en Jessica. Problemet är att jag ledsnat lite på att köpa på vinst och förlust och letar modeller jag kan prova inom radien av ca 1 mils restid så att jag kan packa ihop hästen för att prova. Jag har dammsugit både mina och mina närmastes hästkontakter men inte fått några fler napp på sistone. Men även om jag tvivlar ibland så fortsätter jag leta....