K
Kallblod
Ja som rubriker lyder då Sen har jag en fråga också, hur många gånger i veckan kan man hoppa en häst som inte är så mycket lr regelbundet hopptränad? lägg gärna in kort på då du hoppar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppar 1gång i veckan + tävling varannan helg. Hoppar enbart för tränare, men kör lite markarbete med cavaletti själv hemma en dag i veckan oxå.
Jag skulle hoppa den max 2 ggr/vecka. Ena gången mest markarbete-inriktat, den andra lite mer hopp.
Tränar markarbete med alla 1 gång på Tisdagar och hoppar på Torsdagar sen beror de på vilka som tävlar den helgen och så. All träning är beroende på vilken häst det är.
Några bilder då:
6 åringarna
4 åringarna
Måste bara fråga. Såg att en av 6-åringarna var fux med MKT vitt. Är det inmport. Vilken stam är det på den ?`hade nästan en identiskt häst som den innan, tyvärr har den fått vandra vidare till de evigt gröna ängarna!
Han kommer från Tyskland och är e.Piquet som är efter Pilot. Många av Pilots avkommer är mycket tecknade. Har sett många avkommer här i Sverige som är e.Pentagon som är väldigt lika min.
Vad hade din för stam?
Okej. Min är imp Holland. Har dock inte Pilot i stammen. Hon är efter Royal Barvur - Joost
I hennes fall är det Ramiro Z, Joost och Palfreiner som har gett färgen. Hon är stickehårig rödskäck i det svenska passet, men i det holländska var hon fux.
Har du någon extriör bild på den ?