Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Gumman

Trådstartare
Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.

Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.

Jag finns kvar olgaklara

Stallet.com vill jag nog bestämt minnas att det hette... ;)
Och jag är kvar, med samma namn. Jag var dock inte med på träffen på globen, men jag minns att Ni andra träffades där.

Jag finns kvar från stallet tiden men kommer inte ihåg vad jag hette då (det är ju jättelänge sedan). Var inte med på någon träff.

Jag finns också kvar men jag minns inte vad mitt stallet nick var.
På bukefalos reggade jag nicket Xeline sen bytte jag till detta

Jag har varit här sen stallet och har haft samma namn hela tiden. Är sällan här nu för tiden. Tycker forumet, åtminstone hästforumen, tvärdog när den nya designen kom...

Det är kul att många är kvar! :) Kikade in på flera forum här och hittade flera gamla bekanta. Skönt att allt verkar vara som vanligt. Själv har jag haft det tufft sista åren och kämpar på än.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter