Hur ligger ni till med träningen? snodd från körning

Sv: Hur ligger ni till med träningen? snodd från körning

Hmm, upprepar samma sak 3 ggr...*fnitter* Stackars Fio, vad har du gjort för ont???;)

*kl*

För att återgå till topic så ligger jag väl rätt OK till, Mussemåns har ju varit konvalescent aug - dec och ska på lördag gå sin första hoppklass på hur länge som helst. Mitt i natten i nån obskyr håla söder om stan. ;)

Fö vill jag bara meddela att jag kallade Subban för Sessan hela tävlingen i Fbg men kallade väl möjligen Nicke för nåt liknande efter banhoppningen... :D

Viktoria, Johan och Maria Bredberg åker på Lördag men inte Tobbe.

Nyrelski: Vart skall han förbereda sig någonstans?

Hemma, tror han skulle på någon tävling i Tyskland före. Men vi kommer nog åka dit minst en vecka innan iaf. Men jag har inte så mycket koll, jag följer bara med :angel: :D
Så Maria ska vara med Johan där enda till Badminton? Kul!

*kl*

För att återgå till topic så ligger jag väl rätt OK till, Mussemåns har ju varit konvalescent aug - dec och ska på lördag gå sin första hoppklass på hur länge som helst. Mitt i natten i nån obskyr håla söder om stan. ;)

Jaså, det är på det viset :devil:
Du vet att det är jag som sitter i domartornet vid datorn va? :angel:

Jag tyckte jag var smart som valde att rida den lokala 1,10 på lördagen för att slippa gå upp i ottan för samma höjd på söndagen. Inte hade jag väl kunnat vänta mig att det skulle bli så himla sent. :eek:

När jag vinkar så vet du att det är till dig jag vinkar då, domaren struntar vi i! ;)

Äh

Hon bara låtsas :devil:

Jag har lastbil och mkt dyrare däck :p

Va??? Menar du att hon kan spela teater så himla bra??? :rofl:
Ok då, ni får dela på vinsten, jag tycker lika synd om er bägge 2...men detta gäller ENBART så länge jag rider debutant!:devil:

Oooooh nä det har inte med ryttaren att göra att hon inte hoppar gravar :angel:
men det hänger väl på "sådan ryttare - sådan häst". Kanske Subban är bra namn då? ;)

japp jag vågar. nä inte tågarp, där har vi redan vunnit:angel: får se om jag fegar och rider lätt med henne. annars ser jag till och vinna den *iga:P så kan du få vinna den lätta.

Varför inte hänga med till Negernbötl ? :idea:
En nat * där då.

Va??? Menar du att hon kan spela teater så himla bra??? :rofl:
Ok då, ni får dela på vinsten, jag tycker lika synd om er bägge 2...men detta gäller ENBART så länge jag rider debutant!:devil:

Vaddå hon kan väl vinna den * då, eller så vinner jag båda klasserna och får 8 däck :devil:

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 638
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 413
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 174
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2