Hur ligger ni till med träningen? snodd från körning

Sv: Hur ligger ni till med träningen? snodd från körning

Du, jag vågar inte ens åka dit utan smyger iväg till Kinda istället. :crazy:

då fåe du kriga:devil: funderar på att anmäla plättis till lätt för att ha en chans på däcken och den gammla i *igt;)

Vaddå varför det , du kan väl hålla dig till Tågarp som har lätt klass samma helg , du skulle bara våga :mad:

Hmm funderar på att ringa polisen om att en viss person smugglar knark i en hästtransport den helgen :devil:

Förresten blir det med Ruppan eller fullblodet ?

japp jag vågar. nä inte tågarp, där har vi redan vunnit:angel: får se om jag fegar och rider lätt med henne. annars ser jag till och vinna den *iga:P så kan du få vinna den lätta.

Kan du inte sluta kalla din vackra häst för Subban? :eek: Det låter så hemskt *ryser* ;)

Kan du inte sluta kalla din vackra häst för Subban? :eek: Det låter så hemskt *ryser* ;)

Hon är Subban när hon inte vill hoppa gravar och prinsessa när hon gör det ;)

Visserligen hoppade hon ju gravarna sist hon tävlade (Falkenberg 2005 med Nicke) så än är hon ju inte Subban :D

Oooooh nä det har inte med ryttaren att göra att hon inte hoppar gravar :angel:

japp jag vågar. nä inte tågarp, där har vi redan vunnit:angel: får se om jag fegar och rider lätt med henne. annars ser jag till och vinna den *iga:P så kan du få vinna den lätta.

Tack det var den lätta jag hade tänkt att vinna om Subban hoppar gravarna vill säga, vi får se kanske man kan åka dit och träna på dom innan , jag har ju bara en timme dit :idea:

Var det så roligt att du var tvungen å posta 10 likadana inlägg? :angel:
;)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 638
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 413
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 174
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2