Konstig fråga, men jag blir lite fundersam inför ett problem jag står inför. Kom på igår att min två åring måste ha sin spruta A2 som jag helt glömt bort. Det har gått över tiden, med två veckor, jag ringde vet. som sa att om jag kom in i morgon så var det okej. ATG ligger ca 12km från där jag bor, jag har ingen verkligen ingen som kan köra mig, och dessutom ingen transport. har inget körkort själv.
Fine, tänkte jag då går vi väl, det finns en väg genom skogen, som man kan ta, sedan blir det asfalt ca fem kilometer mot slutet, det är inte överdrivet mycket trafik och hästen är pigg och frisk.
En kompis säger att det är för långt för pållen att gå, men jag går mycket med honom annars också, kanske inte 2,5 mil på en dag dock...
Är det galet att gå så långt? Vad tror ni?
Fine, tänkte jag då går vi väl, det finns en väg genom skogen, som man kan ta, sedan blir det asfalt ca fem kilometer mot slutet, det är inte överdrivet mycket trafik och hästen är pigg och frisk.
En kompis säger att det är för långt för pållen att gå, men jag går mycket med honom annars också, kanske inte 2,5 mil på en dag dock...
Är det galet att gå så långt? Vad tror ni?