Hur långt har ni kommit med era 04?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?

Du skojar!!!!! 4 gånger!!! :eek: Han/hon är ju huuur snygg som helst, ser ju ut att ha varit riden hur länge som helst! :love:

Tänkte smita in här jag med. :)
Har precis satt igång min donna. Gått på bete från 6 maj, tills förra veckan. Nu spricker hon snart så det är bäst att börja trimma magen. :D
Har tömkört henne lite och longerat under betets gång, pga överskottsenergi, så helt har hon inte "betat" heller..
Iaf, red jag en kortis på henne. Brydde sig inget att hon inte haft sadel på sig på väldigt länge och inte heller att jag satt på. Duktig tjej var hon. :D
Skrittade och travade lite grann. kom ihåg allt sen sist jag red. :)
Och bilder såklart.:) Inga nyare än treårstestet, men hon ser likadan ut, bara magen som är mkt mkt stööre. :D

Åh, tack. :D
Det kommer det med. Bra att ta det i hästens takt. :) Har verkligen haft tur med min än sålänge.
Lycka till med din, fin var den.

Tack så jätte mycket, min har flyttat runt mellan nya ägaren nästan 1 gång om året så han har inte fått så mycket tid men nu lägger jag ner all in tid på honom:)

KL

Red idag och det gick jättebra! Inge bock.Men jag tyckte att hon var lite skum när vi skulle trava, kändes konstigt men så styrde jag in i skogen för lite trampträning och då ställde hon sig och kissade, lillian va kissnödig:p Sen kändes hon som vanligt igen :bump:

Jag vart till och med morsk...och skulle prova en galoppfattning :D, men det gick inte så bra, hon blev lite förvirrad och kurrade ihop sig till ett litet bus istället. Måste göra det när jag har dragsällskap som kan galoppera före. Hon vill inte riktigt ta min drivande skänkel än, bara halvbra.

Men jag var såååå glad att det var tillbaka igen till att gå bra, pust!:D

va roligt för er:)

igår gick allt så super bra för mig med:) vi år på gång nu;)

känns verkligen jätte bra

kl
idag har calle fått börja lunka igen.
Mamma hängde med ut en sväng på gammelponnyn (Q´s mamma) som inte alls hade någraplaner på att lunka i skogen utan febrilt jobbade för o få mera tygel o högre fart. Somliga blir aldrig gamla :rofl:
Calle hakade på glatt o plaskade ner i sjön utan problem.
Gick över bron som varit så farlig o skötte sej utmärkt.

Q ska tömköras lite ikväll.
För övrigt så växer dom mycket , Q som skulle bli ponny är 153 o mkt högre bak.. jaja bara bra om han blir stor så kan ja ha kvar han hihi :D

kl

Var ut till Saga idag och fotade lite. Här kommer nya bilder från idag, inga ridbilder dock.

Augusti200700013.jpg

Augusti200700011.jpg

Augusti-0700011.jpg

Min skrutta :love:

hon börjar bli riktigt snygg ska bli kul atts e bilder på henne när hon rids lite ordentligt:)

Vilken fin häst du har :love: ... jag som inte ens brukar gilla "stora bruna" :p

Jag tycker oxå att det är bäst nu men jag gillar engelsk mest! Utan achen eller flärpen för slemremmen, bara kleen engelsk och den ska sitta rätt löst så det är ju bara för utseendet egentligen.

Ja dom är ju klart snyggare *håller med*

Idag har min lilla fröken blivit vacc så det blir väl ett par dagars lugn för henne nu.

Tog lite kort häromdagen jag kan visa ett par av istället. Hon var skitpigg så det blev mest att hon fick leka av sig lös på banan

02travaspar.jpg

03laaaaang.jpg

WEEEEEEEEEEEEEEEE

04kort.jpg

06mmatte.jpg

08galopp.jpg

09.jpg

10tillmatte.jpg

16.jpg

17.jpg

Det är alltid lika roligt att läsa om hur det går för alla

Har inte varit inne här på länge nu.
Men igår tvingade jag sambon att knäppa lite ridbilder
Plutten åker ju iväg till tränare igen på söndag och kommer att vara borta i 3 mån. Tills futurityn i oktober :cry:

Chili är nu 3 år och 3 mån.
Mini quarter bara 148 hög, tror inte han blir större!
Konstigt med tanke på att jag inte ser stor ut på honom, och jag är ändå närmare 170
Har haft honom sedan han föddes.

Bild068-1.jpg

Bild066-1.jpg

Bild060-2.jpg

Bild054.jpg

http://i17.photobucket.com/albums/b55/ikis/Bild053.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b55/ikis/Bild064-2.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b55/ikis/Bild058-2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 950
Körning Hur har ni gjort för att trafikträna era körhästar? Min fjording är ganska cool med det mesta, han är van vid bilar, traktorer och...
Svar
12
· Visningar
2 339
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·
Hästvård Hade inte så stor koll på borrelia innan min häst fick det, men har sen dess läst en del, både här och på andra ställen, och bland annat...
Svar
15
· Visningar
2 563
Senast: LaMaya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama