Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?
Måste bara skriva av mig lite.. tänkte att det kunde passa här. Min älskade stackars lilla kille samt jag (skärrade matte) blev påkörda idag
Vi var ute och gick på en i normala fall väldigt lugnt trafikerad grusväg (mycket kurvor och dålig sikt så de få bilar som kör där kör väldigt sakta... i normala fall d.v.s.). Vi befann oss på den enda raksträckan som finns på hela den här biten av vägen så jag såg ju traktordj*veln (med ett stort d*ävla släp också såklart) redan när den var c:a 50 meter bort. Just på den här biten av vägen är det såklart inte helt enkelt att bara gå av vägen heller (stenröse på båda sidor och sen rätt så smalt). Jag håller grabben kvar ute vid vägrenen och ställer mig själv en bit ut på vägen och börjar veva med armarna. Tror ni att han saktar in eller?! Nej knappast
Full djävla gas rakt mot oss och snäll som min lilla häst är så rör han inte en fena förren han är i stort sett ihoptryckt mellan traktorn och stenröset... Då börjar han dra bakåt och drar i stort sett ner mig på backen och kör upp bakdelen mot ena framdäcket på traktorn. Då äntligen stannar han som kör, men motorn stänger han inte av. Jag vågar ju inte fortsätta rakt fram då, livrädd att han ska börja köra när vi är mellan släpet och stenröset utan måste vända... Jag hinner gå tio meter bort (stor eloge till min älskling som helt lugnt bara följer efter mig) innan han börjar köra igen
Det är precis att jag hinner upp i skogen och vända min lilla kille mot fanskapet innan han drar förbi med full gas igen... Ojojoj vad förbannad jag var
Och så j*vla rädd jag var innan jag vågade stanna och kolla att han var okej. Stallägaren måste trott att jag blivit galen innan jag hade lugnat ner mig såpass mkt att jag kunde förklara, innan stod jag bara stod och skrek svordomar
Var tvungen att skriva av mig någonstans bara, min stackars lilla bäbis klarade sig bra med lite märken i pälsen, hoppas han klarade sig lika bra "mentalt" också bara... Det kunde slutat riktigt j*vla illa om han gått omkull eller nåt...
*ursäkta för rörigt inlägg, men jag är bara så jävla förbannad*