Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nää.. tjockisbilder
KL
Måste bara höra med er andra. Har era tre åringar skor än? Och hur gick det att sko dom första gången?
Min blev skodd i lördags, (nästan tre veckor tidigare än planerat), för första gången.. Egentligen så har han superfina hovar, och var inte i jätte stort behov av skor än, men jag har på senaste tiden märkt att det varit lite besvärligt för honom på grusvägar, så då ville jag sko innan han blev ännu mera ömfotad. Hade tänkt sko enbart fram, men det blev runt om, då han tydligen slet LITE för mkt på insidan av hoven, så hovis tyckte det var bäst att sko bak, nu när det blir mkt mera skogsridning framöver.
Iaf, när jag kom hem igår och såg honom med skor på hovarna, jag blev tårögd!!! Varför vet jag absolut inte. Jag hade tidigt bestämt mig för att jag ville ha honom barfota så länge det gick. Men i fredags så var han fortfarande "bebis". I Lördags så hade han blivit så vuxen! Att skor kan göra så mkt. Min lilla bebis. Nu är han inte så liten längre, men kommer väll antagligen fortsätta vara min "lilla bebis" i många år till, trots att han ser så vuxen ut nu.
Nej, jag har inte skott än. Det blir när jag ska rida mycket tempo och sträcka. Då behövs det skor...så, hoppas på nästa år tidigast
Kan inte annat än hålla med! Fick exakt samma känsla när min bebis fick skor! Hon vart plötsligt så vuxen! Tyvärr missade jag skoningen, men den hade gått mkt bra. Nu är hon iaf "halv" vuxen (har bara skor på framfötterna än så länge)
Båda mina var helskodda i våras. Mest pga 3års testet faktiskt. De gick mycket plus att deras steg blev "bättre" med skor.
Nu är båda barfota, för de går på bete. Ska sko dem till hösten när de är igångsatta igen, och då blir det förmodligen skor runt om!
Varit och fotat lite på betet Carisma hon står så snällt och är fotogenisk och plirar fint in i kameran. MEN Lasse däremot Han ska bara busa och springer rätt in i kameran så det blir närbilder på hans näsborre
Carisma
Lasse (första bilden innan anfall )
Visst har Lasse blivit BRUN Känner knappt igen honom