Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ena häst reagerade inte på mitt överliv iom att var van vid att gå som handhäst, Däremot såg han mina fötterTack så mycket för förståelsen, ja jag visste redan innan att det skulle bli mycket blod svett och tårar men det var den chansningen jag tog, och nu hoppas jag verkligen att det ska bli bättre syster rysster som mår bra och inte har blivit rädd ska testa igen imorgon
verkar som om han bara blir rädd om han vänder på huvudet och verkligen kollar på den konstiga saken som hänger på hans rygg för tittar han rakt fram bryr han sig inte.
*KL*
.........Nu har fröken slutat växa, kan jag ju säga...:smirk:... Hittills har hon hållit en rätt fin form ute på betet. Släpptes ju i slutet av april och har gått där sen dess. Har tagit ut henne då och då och jobbat lite vid handen u.a. Så, idag spanade jag ut i hagen och kollade på alla tre. Tyckte att Lilly såg...eh, kraftig ut....
Låt oss säga så här, NU ska hon jobbas ordentligt framöver. Helt slut på vilan är det. Börjar i morgon med promenad i skogen vid handen.
...livsfarligt med lättfödda hästar*mutter*