Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?
KL
Vilket adrenalinrus jag har haft ikväll!! Å, va lycklig jag var på slutet! Observera slutet
Skulle gå ner på plan med saga och sitta på henne med grimma å grimskaft(som gick runt som tyglar) å försöka få henne att gå lite framåt. Det var en sån här dag hon absolut inte ville, hon var jättearg! Stegrade och hoppade omkring med mig men jag satt bara kvar lugnt och började om igen hela tiden och verkligen kämpade för att hon bara skulle skritta lite kort!
Det var faktiskt himla skönt för att jag har oroat mig för hur det skulle vara att sitta på henne när hon blir arg och bockar och stegrar, men det gick ju jättebra, jag satt kvar som gjutet och bara tog ner henne stannade henne och började om.
Jag blev ju envis som en liten gris och tänkte inte ge mig och vi bråkade runt ett tag men SEN!!! slutade hon, slappnade av och vi kunde skritta runt på banan
Och detta gjorde jag ensam, utan säkerhetsväst samt grimma
(Mamma skulle ha dött om hon visste vad jag höll på med!)
(inklusive jag för några år sen..)
Men jag skulle bara inte ge mig och när hon tillslut fattade att hon inte skulle få av mig så slappande hon ju av och då blev jag ungefär så häääär
STOLT!!