Hur länge

veteranix

Trådstartare
måste man spara viktiga papper? Jag har en aning om att man ska spara allt i 10 år? Gamla köpekontrakt och liknande som är äldre än 10 år kan man kasta sånt?

Sv: Hur länge

Beror väl på vad det handlar om. Vi hittade det gamla köpeavtalet från när mina föräldrar köpte lägenhet 1970, det underlättade deklarationen när vi sålde lägenheten efter föräldrarnas bortgång.

Sv: Hur länge

Köpekontrakt på saker som man inte längre äger?
Det beror på vad det gäller tycker jag. Är det en häst kan det vara kul att ha, men är det en bil eller någonting annat tycker jag att man kan slänga det efter några år. Hur många år beror lite på vad det är för typ av vara.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
323
Senast: Fetaost
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
584
Senast: Åsa A
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 920
Senast: Squie
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 113
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar