Hur länge ute??

Sv: Hur länge ute??

Mina går ute lite olika tider, beroende på hur jag jobbar.
05.30 - 19.30, brukar rida en av hästarna runt 15, 16-tiden. Släpps ut igen några timmar beroende på väderleken.
När jag jobbar sent kommer de ut ca 7.00-7.30 och får vara ute till 22.30
När jag är ledig får de komma ut vid 8.00 och kommer in vid 20-21.

Sen om man ska göra något får de vara kvar i hagen eller så tar jag in dem, beroende på när man åker iväg och kommer hem. Det krävs ju lite planering, tyvärr är inte alla så förstående med detta när man frågar hur länge det kan pågå. Typ ett kalas eller middag. Vill ju inte att hästarna går och är hungriga! :mad:

Sv: Hur länge ute??

Mina går ut kl 7 varje dag och kommer in mellan kl 20-22 (tidigare på vardagarna och senare på helgerna).

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: mamman
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 985
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 837
Senast: Sel
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 077
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur