Jo jag var kanske lite förvånad själv, men det var väldigt lite problem med det kejsarsnittet (rent bortsett från att jag förlorade multum blod. Och iofs stannade vi på BB i fem dagar, först pga kejsarsnitt och sedan pga fallande bebisvikt. Så -komma tillbaka =komma hem, tog längre tid.). Hela underredet var ju helt tiptop så att säga... eftersom barnet inte kommit ut den vägen. Ärret är ett svagt vitt streck i troskanten.
Sedan kanske jag var dålig på att använda magmusklerna när jag red eller något redan innan för tycker det borde känts mer
klättra upp var nog värst (pall). Men att sitta i skritt och galoppera i lätt sits kändes inte alls (galopp testade jag först gång nr två). Tror inte ens jag försökte mig på trav i nedsittning... inte heller galopp i nedsittning utan lätt sits eller rida lätt i galopp. Så jag vet inte hur nedsittning hade fungerat. Utan det var mer -uteritt, skogsmulleri i skritt och galopp, ganska mycket galopp... (sedan som sagt i augusti red jag som vanligt=sitta trav, sitta galopp, dressyrlektion, barn slutet av april.).
Nu är det 7 år senare och magen är ju fluffigare i utbredning än idag iofs.